Mervekisi ömür boyu coraspirin ve folik asit kullanmam gerekiyor gebeliklerde beta hcg de gebelik öğrenir öğrenmez iğne başlıyoruz ilk gebeliğimde 100lük coraspirin 0.4 iğne kullandım malesef 10 haftalık kayıp yaşadım ikinci gebeliğimde yine 100lük coraspirn 0.6 iğne ile başladık 0.8e geçtik sonra 08 sabah akşam yani günde iki kez yaparak doğum oldu doğumdan sonra 40 gün devam ettim üçüncü gebeliğimde aynı şekilde 100 coraspirin 0.6 iğne başladık 9 haftada kalp atışı hiç duymadık yine kayıp yaşadım şimdi dördüncü gebeliğim 150lik ecopirin ve 06 iğne kullanıyorum ancak dozum artacak şuan 10+0 ız. (2. Gebeliğimde her ay ANTİ FAKTÖR XA testi yaptırıyordum bu testi her yer yapmıyor özel laboratuvarda yaptırıyorum iğneyi en az 1 ay kullandıktan sonra, kan verilecek gün iğne yaptıktan 4 saat sonra veriliyor kan sonuç referans aralığının altında çıktığında iğnenin dozu yetersiz anlamına geliyor bunu her doktor önemsemeye biliyor ancak benim doktorum önemsiyor doz testi yaptırdığmda ve yetersiz çıktığı zamanlarda genelde bebeğimde gerilemeler oluyordu doz yükselince normale dönüyordu) inşallah anlatabilmişimdir