İyi günler kızlar ben 6+2 yim kendi adet hesaplamama göre bugün ilk defa özel hastaneye gittim ultrasonla baktı kese çok küçük 10 gün sonra idrara sıkışık gel o zamana kadar kesen büyür ve bebeği görürüz dedi pek fazlada ilgilenmedi açıkcası neden bilmiyorum ama içimde aşırı bi sıkıntı var