tugbacetin48 Sezeryan yapmış anneler sezeryandan sonra sütünüzün hemen gelmesi için ne yaptınız? Yardımcı olur musunuz acil 🤔
minikportakal tugbacetin48 ben sürekli emzirdim hastanede eve geldiğimde kuru dut hurma yedim sürekli doktor bile şaşırdı hatta aldığı kiloya hurma mı yedin dedi ve sürekli emzirdim şişlik gitsin diye de sağdım hep
tubasd tugbacetin48 sağım yapın sagilan sutu kaşık yada enjektörle bebege verin sonra bebegi emzirin meme sifon gibidir bosalmadan dolmaz diyordu hemşirem
eminegulbalci tugbacetin48 sezeryan bantı aldım ve hergün duş aldım hem dikişlerin iyileşmesi hem rahatlayıp süt gelmem kolay oldu. Bide adını unuttum bi sağma aleti var vakumlu göğsüne tutturuyorsun bebeğim bi mememi emerken diğerini onu tutturdum gerçekten tavsiye ederim aşırı iyi bir alet sütü efsane arttırıyor. Tabi bol su rezene çayı hoşaf içtim
EmelBG_ tugbacetin48 Zaten direk cok süt gelmiyor .Koyu bi turuncu tonunda süt geliyor içerisinde aşırı yararlı enfeksiyondan koruyan içeriği varmış .Eğer rahim toparlayıcı yada magnezyum tarzı serum verilmezse gelmeye başlar normel olarka .Sen hızlandırmak icin sadece çocuğu emzireceksin hem ten tene değsin hem süt gelsin diye .Allah vergisi geliyor sonrası .Ama gelmezse mama bulundur yanında illaki çocuk aç kalır .Milletin yok mamaya alışır kelimelerine kulak kapa o dönem yoksa susmuyorlar 😂.Benim ilk doğumumda rahim toparlayıcı vs verdiler 3 gün sorunlu geçtiğinde 1-2 gün damla damla geldi sagdık emzirdik felan aç kaldı görümcemin de bebeği vardı o emzirdi hastanede gece mama verdik 3-4 gün oyle yaptık 4 gün rahim toparlayıcı kesince sütüm gelmişti şükür .
Dark tugbacetin48 böyle bir problem yok. Hiç o kafaya girmeyin. Sütüm hemen geldi damla damla. Sonra duş alınca bol bol geldi. 3 litre su içeceksiniz, bol çorba için, bir iki fincan rezene yeterli. Süt için en önemli şey sıvı alımı Bebeği ısrarla emzirin