Beybiannesi Yalamcı sancıların olması 32 haftalarda normal zaten benim geçmeyen bir ağrım var 2 gündürde nst çektiriyorum her seferinde sancı çıkıyor maalesef.Sancılar bir anlık gelmiyor devam ediyor ben biraz yoruldum ev taşıdım o ara dinlenemedim ben ona bağlıyorum açıkçası. Yarın kendi Doktorumla Görüşücem inşallah o ne dicek bakalım.