Suzann_57 ben de 35+2 den beri regli ağrısı ve belimden karnıma vuran ağrılarla gittim doktora sancılarım cıktı nst bağlandım baya sancım vardı hemen yatış verildi ciğer geliştirici vurdular iki doz 35+4 olduk üç gün oldu hastahanedeyim ara ara sancım cıkıyor nst ama hissetmiyorum 🤦♀️ sizin dediğiniz ağrılar da yalancı sancı gibi ama çok olursa bi acile gidip gösterin benim ki ayrı bir ağrıdı anlarsınız yani o ağrıyı farklı bir ağrı oluyor ben ayırt edemem sandım ama ediyorsunuz içiniz rahat ederse bi acile nst bağlanın