naznhrb Rehile toplanması sancı belirtisi bir nts girin bence benimde aynı 33+4 kasılmalardan erken doğum riski var açılma nişanım bile geldi şuan tedavi altına alındım
htcuzyrr11 Rehile 36 haftayım şu birkaç gündür midemi delip geçecekmiş gibi toplanıyor 38 e kadar durması için dua ediyorum doğum belirtisi diyor herkes
acemimom1 Rehile canım benimde aynı ya bende salı günü randevuma gidicem inşallah erken gelme gibi bı niyeti yoktur
Mouradi Rehile Salam men 30+4 heftedeyem mende de ele çox olur. Hekim dedi uşagin başi hele yuxaridadi deye dedi ona gore ele olur, hem uje axir heftelerdi deye sanci olmasida normaldi dedi. Magnezyum içirem ele onun tesirine gore daha azalib mende
Rehile naznhrb ne kadar sıklıkıa toparlanıyodu sizinde benim ikinci doğum olacak inşallah sezeryanım ama korkuyorumda utqnıyoeumda gitmeye acile 😔emin olmadan Nişanınız nasıl bişeydi?geçmiş olsun sizede inşallah 2 hafta daha sabr eder minik
Reyyhann Benimde öyle kısa yürüyüşler iyi geliyor bana yanlış yönlendirmek istemem ama sancı belirtisi de olabilir aynı zamanda
Rehile Reyyhann bende sancımı değilmi bilemiyorum hani belden gelip adet olcakmış gibi aörı oluyo sanki altıma kaçırcam gibi sonra gidice yine belim aörıyo ama sürekli devam etmiyo ama aşırı toplanıyo bebek yani gün icinde baya baya top gibi oluyo karnım olmadı akşam acile gideyim 😔
naznhrb Rehile son15 gündür baya sık yaşıyordum herhalde çalışıyordum ondan diyordum ama değilmiş buradaki doktorlar bu kasılmaları ciddiye alın diyorlar
Reyyhann Rehile yaa benim kısa aralıklara sıkıştırıyor bunda kasılma diyorlar adet sancısı gibi dediğiniz ağrlıların sıklık dercesi önemli 3 5 sn sürüyor max. içinizin rahat etmesi için bencede bi NST çektirin
htcuzyrr11 Rehile temmuzun üçü son muayene günüm omu bekliyorum ama bekleyemicem galiba feci bir sancı tuttu ve on dkka oldu geçmedi hala
Adimanne Benimde bu hafta aynı sizler gibi. Yarın 35. Haftam doktor tamdevum var bakalım ne diyecek. En azından 38e kadar dursa iui olur diyorum ama kısmet
htcuzyrr11 Rehile günümüzü uzattı doktor anlamadım bi diyorki istersen bayram öncesi alabilirim bir diyor bebek.zayif temmuz 19 da alalım diyor.bebek 2720gr bana normal geldi.temmuz 14de alacaktı