Kızlar Antalya dan memlekete geldim iki haftadır burdayım. Hep canım toprak istiyordu. Burda da bağ bahçeyi görmekten kendimi durduramadım iki üç kez toprak yedim avuçla. Sanırım kan değerim düşük onunla bi alakası var. Kan testi vermiştim aile hekimi eğer bi değer eksik ise seni ararız dedi ama arayan soran olmadı. Var mı benimle aynı durumu yaşayan ne yaptınız geçmesi için?