3232 Ispartada şehir hastanesinde dogum düşünenler bende 40 .haftaya kadar gitdim dogum için bekle diyip gönderildim hep bebegin suyu azalmış umursamadılar doktorum hüseyin özyurtdu dogum vakti gelince o da başından atma yaptı beni ben tavsiye etmem asla dogum için beklemeyin orayı