ULKU-0771 Merhaba arkadaşlar ablam 1 haziranda adet oldu 25 günde bir adet oluyor 25 inde adet olması gerekiyordu olmadı bugün yani 30 haziran erken gebelik testi yapmış anında çift çizgi çıktı ve kan verdik kan sonucu 126.70 lerde çıktı değeri nasıl sizce daha önce de kimyasal gebelik yaşadı korkuyor açıkcası
Tgb_123 ULKU-0771 değerine göre çok yeni hamile ama tabiki doktora gitmesi lazım kimyasal mı değil mi onu ancak doktorlar bilir
1anne3bebe ULKU-0771 Günaşırı beta-hcg sini tekrarlayıp 2 ye katlayıp katlamadığını takip etmesi gerekiyor. Eğer artış oluyorsa sağlıklıdır.
1anne3bebe ULKU-0771 ayrıca betahcg 1500 üzerine çıkmadan doktora gitmesine gerek yok kese varsa bile görünmez.
ULKU-0771 Tgb_123 daha önce ki değeri 33.10 çıkmıştı 4- 5 gün sonra 45 e çıktı sonra da kanaması başladı zaten ama bunda direk o değeri görünce birazda mutlu olduk açıkcası yarın gideceğiz
ULKU-0771 1anne3bebe sabah doktora gideceğiz muayene eder mi ? Yoksa tekrar kan tahlili mi ister acaba
Talihimyokbahtimkara ULKU-0771 4-5 günde 33den 45e çıkması çok düşükmüş zaten kuzum başından belliymiş öyle olacağı. Betanın iki günde bir en az iki katı artması gerekiyor sağlıklı gebelik için. Şuan ki değeri normal yeni döllenmedir. İki günde bir kontrol edin beta artışını Allah gönlüne göre versin inşallah 🌸
1anne3bebe ULKU-0771 muayenede bebekle ilgili birşeye rastlanmaz. Doktorun tek yapacağı testi tekrarlamak , artışı takip etmektir. 1500 üzerine zaten bir hafta içinde ulaşır . Bu değerde alttan muayene de keseyi görebilir,3000 üstü de ultrasonda görülür.
Htcnn ULKU-0771 doktor kan kesti istiycektir kese görünmez çok küçük acele etmeyin tekrar kan testi verin 2 günde 2 katı olması lazım yükselirse gidişhat iyi demektir ama kimyasal gebeliklerde deger daha düşük oluyor
ULKU-0771 Talihimyokbahtimkara Amin inşallah 🙏 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın bol bol dua ediyorum ilk önce Allah’ın sonra benim 3 tane var Ablamında olsun çok istiyorum