Değerli anne adayları;
Bu gün detaylı ultrason yapıldı ikizlerim 21+3 haftalık herşeyleri gayet güzel ancak rahim uzunlugum güzel olduğu halde kese sarkması var doktorum sadece lavabo ihtiyacı haricinde istirahat etmelisin dedi. Bu şekilde problem yaşayan anne adaylarımız varmı?