benim suyum fazlaydı. sınırı geçmediği sürece sıkıntı yok ama tabiki de yediklerinize dikkat etmeniz gerekiyor. tatlılardan, şekerli meyvelerden, içeceklerden uzak durmanız lazım. benim bu sebeple 32de kasılmalarım başlamıştı. Suyum sınırı geçti bebeğim su yutmaya başladığı için 37de doğuma alındım. 1 hafta kuvöz de kaldı.