aklc1 Selamlar annişler 🥰 Bugün 18+5 teyim detaylı ultrason için devletten normal randevu aldım, sonra peritanoloji bölümünden alacağım ama süreç nasıl oluyor pek bilmiyorum sizler yaptırdınız mı? Süreç nasıl ilerliyor acaba?
Ozzggeee aklc1 Perinatoloji bölümüne sıra bulmak çok zor. Sizin şimdiden almanız gerek. Bende 17inci haftada sabah 8de sıraya girip o şekilde 23üncü haftaya randevu bulabilmiştim. Ayrıntılıya gireceğiniz günde tok olmanız gerek ve tatlı birşeyler yiyin bebeğiniz hareketli olsun. Doktor her organını ayrıntılı bir şekilde gösterip sorun olup olmadığını size bilgi veriyor 15 dakikalık bi süre içerisinde
aklc1 Ozzggeee haftaya perşembe için doktor randevum var inşallah o günden sonra her gün randevu düşürmeye çalışacağım inşallah olur 🤲🏻 Özellerde aşırı pahalıymış çünkü 🥺 teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için❤️
Ozzggeee aklc1 Rica ederim 🙂 Ama perinatoloji bölümüne randevu almak için hastaneye sıraya girmeniz gerek. İnternetten alınıyor mu bilmiyorum. Bize o şekilde al demişti doktor çünkü