Gamzee66 22+6 haftalık gebeyim. Böbrek genişlemesi başlamış ama doktorum bunun normal olmadığını, 30dan sonra normal kabul edildiğini söyledi. Başına böyle bir şey gelen var mı?
Gamzee66 Hazal-karabulut1 ben de varmış. Radyoloji uzmanı bu normal gebelerde olur dedi. Detaylı ultrason sonucumu kadın doğum doktoruma götürdüm o da bu haftalarda normal değil sıkıntılı durum dedi. Anlayamadım yani.