Dişim çok ağrıyor günlerden uyku uyuyamıyorum yemek yiyemiyorum bugün artık ağrıdan bayılma noktasına geldim doktorum hastanedeki dişçiye tedavi için gitmemi söyledi çekilecek mi dolgu mu yapılacak bilmiyorum yoldayım. Birşey olacak diye çok korkuyorum nolur dua edin bebeğime bişey olmasın ama bu acı da düşüğe sebep olabilirmiş o yüzden tedavi edilmesi gereken diş varsa edilecek diyorlar.