Anneyim0607 Eminekelesogz Ben alıyor diye biliyorum ama sanırım günü daha az oluyordu. Yanlış hatırlamıyorsam
Eminekelesogz Anneyim0607 hadi ya bizim de il ici cikti tayinimiz henuz yerlesmedik ama eger olursa dogum izni ile birlestirmek istiyorum