Kızlar ben cuma günü Hamile olduğumu öğrendim uygulamaya göre 5 haftalık hamileyim ama geç döllenme hemen doktora gitsem mi yoksa 7inci haftaya kadar beklesemmi sizce çünkü yarın gitsem geç dollenmeden dolayı keseyide göremeyecek boşuna gitmiş gibi olmayayım yarın gidersem mecbur 2 hafta sonra tekrar gitmek zorunda kalicam kafam karıştı nasıl yapsam mantıklı olur. Benim daha önce bi düşugum olduğu için o yüzden de korkuyorum