zeynepdurunun_annesi benim de 14 Temmuz görünüyordu. Ama bebeğim iri olduğu için her türlü sezaryene dönecek diye böyle yapalım dedik benim içime hep bugün doğar diye doğuyordu ama gelesi yok hiç 😂😂 İnşallah pozitif olur, iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim ♥️ Hepimize nasip olsun ♥️