ozgesel1seyler ya zaten biliyorum kendimi. düştüğünü anladım kenara çektim. Bi tuzlu ayran içtim köşedeki marketten alıp. Biraz toparladı gibi oldu gittim eczaneye attım kendimi ölçtürdüm ama yinede düşüktü. Düştüğünü anladığım an zaten kenara çekiyorum arabayı. Ama zaten eşim araba sürdürmüyordu bu sorundan dolayı normalde kendi sürüyordu hep. Ama bedelli askerlik çıktı ya 2 hafta yok şimdi eşim. Bebişe bişeyler alayım diye e bebeğe gitmiştim böyle oldu 😞