2626 2626 16+0 haftalık hamileyim geçen haftalar da göğsümde enfeksiyon yani Mastit olduğunu öğrendim antibiyotik verdi doktorum, başına böyle bir şey gelen var mı? Göğsüm çok acıdı şişti
Ahsenmom 2626 ne gibi bir belirti verdi acaba? Sağ göğsümde acayip bir kaşıntı var durduramiyorim kendimi doktora sorucam bende
2626 Deletedmom727272 bende öyle biliyordum herkes doğum sonrası olduğunu söylüyor ama bende öncesinde oldu 🥹
2626 Ahsenmom sol Ahsenmom benimde sol göğsümün alt tarafında sertlik oldu elime geliyordu korktum sonrasında kaşıntı oldu ondan sonra da sızlamaya başladı elimi bile süremedim ,sonrasında doktor ultrason verdi orda ortaya çıktı