Herkese merhabalar güzel anneler, 21 haftalık hamileyim 4 gün sonra antalyaya tatile gideceğiz çok şükür sağlıklı bir gebelik geçiriyorum doktorumun da onayı ile tatile çıkmaya karar verdik ama çoğunlukla doğada olacağımız bol bol yüzüp doğa yürüyüşü yapacağımız bir tatil olacak daha önce böyle tecrübesi olan oldu mu ya da düşünen her hangi bir riski var mı ya da neye ihtiyacım olacak düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim sağlıklı günler 🧿🌸