Arkadaşlar 3 gün önce bir anda böbreklerim sancı hissettim ve acile gittim. İdrar enfeksiyonu var dendi fakat kendi doktorum ultrasonla baktı böbrek genişlemesi olduğunu söyledi. Erken doğum olabilirmiş böbreğime zarar vermemesi için ya da tel takılıyor böbreğe dedi. Bu durumu yaşayan var mı acaba neler yaptiniz