Nilay_09 Kızlar 29 hft olduk hala cinsiyetimiz netleşmedi bi kız dediler bi erkek yarın için renkli ultrason için randevu almıştım artık orada netleşir inşallah 🙏 artık oğlum yada kızım diye sevmek istiyorum 🤗🐣 meraktan ölüyorum yarını iple çekiyorum 😀 inşallah bebeğimde inat etmez gösterir artık 🤷♀️🤦♀️