enesayazmoom Merhaba kızlar dün gece çocukları bisiklet sürmeye çıkardık bizde bisiklet kiraladık rahatsızlık hissetmedim ama hamileyken bisiklete mi binilir delirdin mi diyen insanlar var 😅😆 siz ne düşünüyorsunuz ?
Cnslrsln enesayazmoom sen yine iyisin ben 6. Aydayım 5.aya kadar motorbisikletle gezdik dağ bayır ey gidi günler şimdi biraz aile büyükleri kızıyor da o yüzden binmiyorum yoksa yine binerim hiçbir şey olmaz korkma 😁 (he tabi riskli bi hamilelik yaşamıyosan)
Nnanaa enesayazmoom ben düzenli hergün neredeyse bisiklete binen biriydim. Spor yapıyordum bir nevi. Gebeliğin başında doktora bahsettim. Binme yoga,pilates yap dedi.
Deletedmom727272 enesayazmoom doktora sorulmasında fayda var, eforu belli bir süre sonra yükselten birşey. Ama binin derse de bel ağrınız olmasın diye seleyi indirip sırtınızı dik pozisyona alıp sürebilirsiniz.
holly enesayazmoom bişey olmaz ama iki teker ne olur ne olmaz. Kuzenim düşüp bacağını kırdı iki sene yattı. Bacağı kötü yerden kırılmıştı Hamile deildi ama çok çekti o bacaktan. Bende travma oldu binemiyorum hamile olmadığım halde
Nnanaa enesayazmoom yok ya bisiklete binme dedi direkt çok istiyorsan yoga pilates yap dedi. Belki düşme vs ihtimali var ya ondan demiştir.
enesayazmoom Nnanaa biz 14 haftaligiz gebeliğin erken dönemlerinde belki sakıncası ola bilir doğru diyorsunuz