Aynı durumu bende yaşadım ama anladım ki gebelikte verilen mecburu düşük dozlu antibiyotik işe yaramıyor 1 ayı buldu o iğrenç akıntı koku acı ağrı çok çok kötüydü tek çözümü anladım ki çamaşırını günlük değişmek her lavabodan sonra yıkanmak tabi ki ve sıcak su ile günlük o bölgeyi yıkamak ama sabunsuz falan böyle böyle yaparak düzeldim tekrar olur diye çok korkuyorum dikkat ediyorum