edis22 Dün tam 1 haftalık olduk 36+2 de doğum yaptım suyu bitmişti bebeğimin, hiç korkulucak bişey yok çok şükür kilosu iyi olduğu için küvezede girmedi bebeğim 🙏🏻 Spinal sezeryan oldum ve şuanda 1 hafta 1 günlüğüz soframıda kuruyorum yatağımıda topluyorum. Sezeryanda en önemlisi bol yürüyüş, ne kadar çok yürürseniz o kadar çabuk tuvalete çıkarsınız ve gazınızı çıkartırsınız. İlk kalkış biraz acılı zor oluyor ama yürüdükçe kaslar gevşiyor 🤗. Ben 5. Günde tuvalete çıkabildim mesela. Birde spinal sezeryan olucaksanız eğer ki zaten anestezi doktoru sizi uyaracaktır bol bol nescafe ve bitter çikolata öneriyorlar baş ağrısı olmaması için 🌸. Şimdiden hayırlı ve sağlıklı doğumlar dilerim 🧡