Essezen Banuc 6.ayımda hafif görünüyordu 7 de tam koyu çizgi oldu . Çizgi herkeste çıkmak zorunda değil canım 🥷🏽🥷🏽🥷🏽
3babymom Banuc yok oluşmadi şuan 27+4 çizgi filan yok ve 3. Gebeliğim diğerlerinde de olmamıştı çizgi
Limonzeytin Banuc çok beyaz tenliyim 8.aydayım bende o çizgiden yok. Ten rengine göre oluyor sanırım.