Merabalar 29 haftama girdim belli başlı ağrılarım felan ama iki gündür sırttan sancı geliyo ara sıra bu haftalarda böyle sancı yaşayıp 34-35 haftaları görebilen varmı merak ettim. 2. Gebeliğimde erken doğum yapmıştım 32 de. Hem kasıklarda ağrım oluyo saatlerce geçmeyen ne ağrısı onuda çözemiyorum sezeryan dikişlerim gibi hissediyorum hemde ara ara böyle sırttan bi sancı giriyo kötüye yormak istemiyorum belki enfeksiyon felandır ama buda erken doğarsa korkuyorum valla