pinar0927 Samta değer biraz düşük gibi geldi bana kimyasal falan olmasından korkuyorum. Umarım degıldır
Semra007 pinar0927 adet başlamadan böyle çıkması iyi bence.4 gün sonra tekrar verebilirsin yükselmiş mi diye.hayırlı olsun🙏🏻
Esess_ 1 hafta bekleyip tekrar test verin derim. Yoksa 2 günde bir kan ver git gel stresi cok kötü. Endişe etmeee benimkide düşüktü 98 le basladım ama adetim 5 gün filan geçmşti😊Hayırlısı olsun