muge1661 Kızlar 36+1im. Sağ belimde hafif bi çekme gibi sızı var, onun dışında iki kez yarım saat arayla avuç içimin yarısı kadar ıslaklık oldu, bu haftalarda akıntı çok olur mu yoksa su mu geliyor az az ? Nasıl ayırt edebilirim
Neslihan37_ muge1661 günümüz aynı:) benimde baya bir akıntı oldu iki defa, biri 35 haftalıkken avuç içi kadar sarı akıntı tarzı birseydi birde bugün oldu yine. Nişan mi diye sordum ebeye sanmam dedi bende doktora gidicem bu hafta nasıl olsa diye gitmedim acile falan. Ama su gelmesi normal demişti yine de ebeyi falan arayıp sorabilirsiniz
Mucizem0921 muge1661 canım suyu bilmiyom ama benim akinti baya olmaya başladı beyaz böyle sen bi bak suysa doktora git
muge1661 Neslihan37_ böyle rengi yoktu ama hafif akıntjya benzer beyazlıkda vardı çok suyum gelmiş gibi gelmedi bana ama akıntı da böyle son haftalarda yoğun olur mu diye bi kafamda karıştı😣 bekleyip göreceğiz canım🐣