Tuba-tk Merhabalar kızlar, şuan 5+1deyim bayram için memleketime gitmek istiyorum yaklaşık 8 9 saat. Henüz doktoruma sormadım, genelde önerilmiyor ama. Özel araçla bir sıkıntı olur mu acaba sizin fikriniz nedir?
CansuDRY Tuba-tk Düşük riski yoksa sorun olmuyor diye biliyorum. Ben sürekli uzun yoldayım. 33 haftalık oldum. Şu an bile yoldan yazıyorum.
bebegimveben35 Tuba-tk o haftalarda 12 saat yolculuk yaptım doktorum gidebilirsin demişti 2 saate bir yürüyüş yap demişti .çok şükür bişey olmadı . Doktorunuza bir danışın bence
Tubacngl Tuba-tk Ben 12 haftalıkken Karadeniz ve Doğu turu yaptım çok şükür bişey olmadı riskim yoktu doktora sordum doktorda gidebilirsin dedi etrafımda gitme diyenler oldu ama ben kendime güvendiğim için gittim 2 saatte bir 15 dk yürüyün diyorlar ben her zaman yapamıyodm ama mola verince 5 dk da olsa yürüyodum
egkoz Tuba-tk genelde önerilmiyor derken aslında herkesin her konuda bir fikri olmasını kastettiniz sanırım önemli olan doktorların ne dediği bence. Ben 5 haftalıkken 4 saatlik yola gittim. 11.haftamda 9 saatlik yola gittim denize girdim tatilimi yaptım. Bayram sonrası yine 8 saatlik yola gideceğim. Riskli bir gebelik değilse Hiçbir şey olmaz özel aracınızla merak etmeyin. Sadece doktorumun söylediği 2 saate bir 10 dakikalık yürüyüş yapmamdı.
Tuba-tk Çevremizdeki herkes gitmeyin daha çok küçük tutunamaz diyor ancak henüz öyle riskli bir durumla falan karşılaşmadık zaten. Senede 1 kez gidiyoruz o yüzden çok gitmek istiyorum. Sürekli herkesin böyle söylemesi moralimi bozuyor.
derinnguney Tuba-tk 3 aylıkken bende ailemin yanına gittim 8 saatlik yola . Hatta ilk gitmek istediğimde Eşimin ailesi göndermek istememişti içime oturmuştu sonra bayramda doktorjmla konuşup yola çıktım. Korkmayın doktor onay verdikten sonra kendinizi yormadan dinlene dinlene yapın yolculuğunuzu . Hasta değiliz hamileyiz 🌸
makbule17 Tuba-tk 33 haftalığım 14 saat yol gittim otobüsle çok şükür sağlıkla geldim evime hiç bir sıkıntı olmadı bende bu arada erken doğum riskimde var
derinnguney makbule17 Merhaba doktor izin verdi mi size? Benim 30. Hafta bitti şu an için risk yok 8 saatlik yola çıkıvam ama inanılmaz kokuyorum vajinada baskı oluyor sürekli çok arada kaldım.
tarcinnnn Tuba-tk 12. Haftaya kadar pek önermiyorlar çok araba ile gitmeyi ama bence doktorunuza sorun
Adeninannesiii Tuba-tk Tuba-tk 8-9 saatlik yolu biraz uzun gitmeniz yani sürekli durarak gitmeniz ve durduğunuzda 5 dk lık yürüyüş hareketleri yapmanız daha iyi olur