ozgesel1seyler Merhaba tecrubeli anneler 2li test sonuclarim cikmis arkadasim sagolsun mailime gondermis doktorumla yarin gorusecegim. Down sendrom riski cutoff degerinin altindadir yaziyor ve biyokimyasal risk 1:794 demis korkulacak birsey varmidir? Bilgisi olan anneler aydinlatirsaniz cok sevinirim 😊
OgretmenEva Biz de bugün aldık sonucumuzu 1:6054 doktorum sıkıntı görmedim başka test yapmayalım dedi doktorumuz. Anladığım kadarıyla sizde de risk çok düşük yine de en iyisini doktorunuz bilir onla görüşün. Sağlıcakla gelsin minnak 😍
ozgesel1seyler OgretmenEva ne kadar guzel masallah size 😊 bende kotu birsey yoktur diye umuyorum ama ilk gebeligim oldugu icin biraz bilgisizim
OgretmenEva ozgesel1seyler benim de ilk gebeliğim tecrübeli sayılmam ☺️ Rabbim hepimizin evladını sağlıklı, hayırlı eylesin 🙏🏻