tupbebekannesi522 Hamile anneler folik asit olarak hangisini kullanıyorsunuz ? Ben gebelik öncesinde NUTRAXIN kullandım. Gebeler farklı kullanıyormuş galiba.
-sef- tupbebekannesi522 gebelik öncesi folidoce hamileliğin 5.ayına kadar elenatal 1 kullandım 7. Ayına giricem elenatal 2. Kullanmaya başladım 🥰
Deletedmom727272 tupbebekannesi522 ben uzun süredir probiyotik içeriği de olan (lanet kabızlığa) multivitamin şeklinde alıyorum folik asidi. Sanırım biraz gebenin durumuna göre şekilleniyor en başta folic us plus ile başlamıştım, şuan vinalac.
pinarsabrii tupbebekannesi522 hamilelikten önce kullanmadım. Şuan doktorum elenatal 1 verdi onu kullanıyorum, henüz 6+1 iz 🌸
Talihimyokbahtimkara eaktass Kuzum sağlık ocakları onu yazıyor ama doktorlar önermiyor onu kimyasal içerikliymiş o değiştir istersen