Gmzery erkek çocuklarında böbrek büyümesi normal karşılanıyor ve %80 ni doğmadan geçiyor geriye kalan da daha sonra düzelme olabiliyor . Doktorum endişelenecek birşey yok dedi benim yavrumun da sağ böbreğinde büyüme var ancak erkek çocuklarında olabiliyor dedi bu kdr . Üzülecek birşey yok canınızı sıkmayın . Down sendrom konusunda da doktorların her söylediği çıkmıyor doğmadan bilinmez Allah büyük . Engelli veya down sendromlu diyipte sapa sağlam doğan çok bebek var.