Seymak21 folik-asit sonrası bnde multivitamin kullanmaya başladım. 22.haftada demir hapıba başlattı doktorum bu haftaki kontrolümde demirin biraz düşmüş diye demiri 2 te çıkarttı ve d vitamininede başlattı bunun 3ünü gebelik sonuna kadar kullanacaksın dedi. Evet pahalı ilaçlar özellikle multivitaminler ama ben bunların baya faydasını oldgunu düşünüyorum. Gebelik öncesinde yıllardır yaşadığım saç dökülmesini bile durdurdu ve çok şükür ki gebeliğim sıkıntısız geçiyo kullanılmadığında yoğun halsizlik yapıyo imkanınız varsa aksatmadan kullanmanızı tavsiye ederim