Lunacim aslında buna doktor karar veriyor. Çünkü hamile kaldığım an, bir anda yine yükselmişti. 75mg kullanırken 225mg a kadar çıktık. Hamilelik çok etkiliyor. Tiroid olduğu için ve 30 yaşında olduğum için, hamilelik planlamam için de kadın doğuma gitmiştim. Başlama dese başlamazdım ama aslında sizin şu an iyi bir değerleriniz. Doktora sormakta fayda var.