Merhaba kızlar bugun 37+4 haftalığım çatı muayenem vardı doktorum çatın çok müsait ama çıkış noktası dar bebekte 3.700 gr bi bebek olduğu için çıkışta omzunda takılmalar olabilir dedi böyle bi durum başına gelen var mı ilk gebeliğim ve normal doğum istiyorum. Açıkcası doktorum sürekli iri bir bebek olduğunu söylüyor bende 4.500 kg doğmuşum. Böyle durumla karşılaşan var mı 🥺