SevCem canim progestani al ihmal etme eger kirmiziya donusurse tehlike ve sunu bil ayni sureci yasadik ondan soyluyorum saglikli ise seninle kalir eger sagliksizsa vucut sonlandırıyor ne yaparsan yap ben dusuk yaptim lekelenme ile basladi sonra kirmiziya dondu doktorum bana da umit vermemisti gelisim geriligiydi hazirlamistim kurtaji kabul etmedim bir adet gordum tekrar kaldim hemen 18 haftalik olduk. Vucudumuz ilk gebelige hazir olmuyor sonrakinde kabulleniyor gayet saglikli oluyor bol bol dinlen iyi düşün insallah duzelir canim birsey sormak istersen burdayim.