hunilimom Ada9y kız bebek bekliyorum 30. Hafta da karar verdik 😂 ama sizin için çınar daha çok seviyorum daha hoş geliyor
Tubacngl Ada9y Bende kız çocuğu olursa miran istiyodum babaannemin adıydı kuzenimde kızına miran adını koydu erkektede miran adı güzel bence