Buradaki doktorlar bildiğim kadarıyla başka doktorların hastalarına da bakmıyorlar hangi doktora gidiyosan ona devam etmen gerekiyormuş heralde bende ilk gidişimde hangi doktorun hastası olduğumu ve niçin geldiğimi sordu bende yeni tasındıgımızı söyleynce birşey demedi bide riskli gebelikleride Çomü hastnesne yönlendirilyrmş