miniksevdam__ merhabalar ben 12 gün önce normal doğum yaptım. 39+2 haftalıktık. 4 saatte doğum yaptım. Meryem ana otunu kullandık. Onun açılmayı hızlandırdığını dusunuyrm. Ben hastaneye gıttıgımde tam olarak yatışım yapıldığında tanıdığımız bırı suya koydu. Ve Meryem suresını okudu. Doğum bıttıkten sonra haber verıp çıkarmasını soyledık. Yoksa kanaman cok olur dedıler. Bız bu sekılde kullandık. Farklı kullanan var mı bılmıyrm.