Seyma0323 Bebek arabası, beşik, bebek odası gibi şeylere zam geliyor , ben onları en sona bıraktım çünkü karar veremedim henüz. Kıyafeti, bakım ürünlerini vs. tamamladım. 11-12 haftalarda başlamıştım almaya. İyiki de öyle yapmışım. 24. haftada tamamdı eksikleri. Bu aralarda odasını yapacağım. 30. haftadayız. Ağırlaşınca havalar ısındıkça zor oluyor gün geçtikçe.🌸🤗 Allah yazdıysa doğduktan sonra da başımıza gelir gelecek olan, yok uğursuzluk muş vs. hoş bulmuyorum öyle şeyleri. 🙏🏼