Çalıştığın yerin insan kaynakları raporu ayda 1 defa onaylarsa aylık olarak alabilirsin ama onaylamayıp toplu olarakta izin bitiminde onaylayabilir konuşman gerekiyor onu aylık onaylaması için, birde rapor paraları asgari ücretin brütü üzerinden hesaplanıyor diye biliyorum maaşın ne olursa olsun