Kubraasya Meraba arkadaslar cok sukur rabbım banada bebısımı saglıkla sıhatle kucagıma almayı nasıp ettı. 17 eylul sabah 8.30 da planlı sezeryan olmak uzere hastaneye gıttık ben hala anestezı seklıne karar verememıstım son ana kadar bekledım ve spınale cesaret edemedım ıyı kıde genel olmak ıstemısım amelıyathaneye gırınce cok tırstım urkutucu bıyer ıkıncı sezeryanım olmasına ragmen nese dr um geldı konustuk bana bebısın resımlerını cekerım dedı cekmıs saolsun gonderdı bana sonra☺️ Narkoz verıldı ve ben bayılmısım sonra benı uyandırdılar hadı uyan amelıyat bıttı ben hemen bebegım nasıl dedım ıyı dedıler bebegın gıttı sımdı senıde ona goturcez dedıler ben yarı baygın bı sekılde odaya gıttım annem esım kayınvaldem eltım hepsı bebısın basındalar sonra bende esıme bebegı goster dedım cook guzel sıyah saclı kızım benım ııkınvı kez anne oluorum ama okadar guzel bı duygukı sankı ılk kez bebegım olmus gıbı heycanlıyım ve sevıorum rabbım herkeze nasıp etsın ıns hamıslerede saglıkla kucaklarına almayı nasıp etsın ıns ben normal dogum ıstememe ragmen ıkı gebelılıgımdede olmdı nasıp onemlı olan saglıkla gelmelerı suan sutum tam gelmedı mama takvıyelı doyuruorum bebısımı ıns sutum artar mama vermek zorunda kalmam sızede saglıklı hayırlı dogumlar olsun ıns 😍😘
VVV41 Kubraasya gerçekten ağlayarak okudum ☺️ Hayırlısıyla inşallah Rabbim bana da nasip eder umarım bütün herkese . Allah analı babalı büyütsün kaderi güzel olur inşallah 🙏
Kubraasya Bskogzhn cnm ben ılk yurumekten korkuodum ılk dogumumda zorlanmıstım ama bu korktugum gıbı olmadı kolay atlattım cok agrım falanda olmadı bes gun oldu ıyım sukur