_ozlmm Hilalgun Bizde uzun düşünmeler ve sürekli değişen fikirler sonucunda Aras koymaya karar verdik 😂
minikturtam1 Hilalgun biz EMİR ALP düsünduk ama cevremde emir isminden oldugu aklima geldi o yuzden baska isim ariyoruz.
_ozlmm Hilalgun evet ya ben ilk Atlas ve Kayra istedim sonra içime pek sıcak gelmedi ısınamadım hadi anlamı da güzel olsun dedim öyle isim baktım yine içime sinen olmadı dedim en iyisi aras olsun 😂
ada58 bir tane güzel isim yok bebeğim isimsiz kalacak. hiç bi ismi beğenmiyorum erkek ismi bulmak çok zormuş
Hilalgun ada58 kizimdayken kız ismi bulmak zor erkek olsa şu iismleri koyardım diyorduk smdi de erkek güzel kız isimleri var diyoruz😅😅😅
Garibanana Kerem Atlas ve Yaman arasında kaldım bakalım bende çok kararsızım ya şuracıkta durayım bende
Zeynep-ZMG İlk oğlumun adı Ahyed tuğra ikincide erkek gbi dedi doktor netleşince düşüncez Ali Zeyd ismini çok seviyorum ama bakalım🤷🏻♀️😊
ada58 Hilalgun kız diye hazırladım kendimi ismini koymuştum ilk bebeğim bi de tecrübem de yok inanın isim yok benm için 😀