12siradanbiri Edanurkeskin adetken yapılmaz diyebiliyorum ama öncesinde yapılır bence daha 5 gün var mis
minikcikolatammm13 Edanurkeskin adet bitiminden bir hafta sonra falan yaptır bence. 5 gün varmış gebelik olmadığından emin misin. Adet bitince 5 6 gün sonra yaptırırsan yumurtlamaya denk gelir daha iyi olur bence
Patito__ Edanurkeskin cnm adet bittikten sonra yaptir cunku yumurta olusumu vs olmustur belki bebek vrdir bu tarz syler genelde adet bitiminden hemen sonra yapiliyor butun film vs de oldugu gibi
hulyadmrll Edanurkeskin ben adetimden 2 gün önce yaptırmıştım planlı bir şey değildi ve adet olduktan sonra o ay hamile kaldım çok şükür belki sizlere de vesile olurum 😊🤲
minikcikolatammm13 Edanurkeskin hımm o zaman yaptır ama kasıklara hacamat yapılmıyor diye biliyorum. Ben hamilelik için yaptırdığımda bel ve kuyruk sokumuna yapmıştı gene araştırda iyice ☺️
Edanurkeskin Patito__ ay vallaha bilmiyordum yaptirdm alt karnıma birde ayak bileklerime nasıl hafifledim Allahım inşallah şifa olur
Patito__ Edanurkeskin sifa olsun inşaallah oralardn sorn olmaz bende birkere yptirmistm fitik icin iyi gelmisti