Aysusen4 Adetim 2 gün gecikmişti test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim hcg değeri 11.23 çıktı bugünde regl oldum sabah kan verdim sizce gebelik durumu varmıdır
Derya Aysusen4 Çok nadir olsa da hamilelikte regli durumu vardır tabii ki de herkezde karşılaşılmaz O yüzden reglin bitince tekrar kan verebilirsin
Deletedmom727272 Aysusen4 geçen bir hanımında böyle bişeyi vardı regl sandı ama yerleşme kanaması denmiş, yoğun regl gibi süregelen bişey mi şuan? uygun olduğunuzda yine kan verin Güzel haber tez gelsin🙏🏼