Mirzanin_annesi2018 Kaç haftalık oldunuz bebekler nezman geliyo bllimi ben çift yumurta ikizlerine 32 haftalık hamileyim nstde sancı yok ama bnm belim kasıklarım ağrıyor ara ara varmı sizde belirti birde bebeklerim önden gidiyor 35 hafta gorunuyorlar ultrasonda
Kaya13 Mirzanin_annesi2018 bende yarın 32 olcak inşallah dün biraz kasık ağrısı yaşadım devam etseydi nst için gidecektim ama şükür ki geçti yalancı sancıydı sanırım.. bebeklerinizin kilosu ne kadar
TazeAnne06 Mirzanin_annesi2018 34+6 dayım 2 gündür bel ağrısı hafif adet sancısı çekiyordum gece hastanedeydim nst de sancı çıkmadı 1 parmak açılmam var rutin kontrollere devam dediler doğum tarihi henüz belli değil oğluşlarım bi yokladı sanırım anne biz burdayz diye 😇💙💙
balbebisim Mirzanin_annesi2018 30 haftalık olduk biz de göğüs altında ve sırtımda batmalar var oturunca oluyor sürekli uzanıyorum. 26. Haftada karnımda iki tane çıkıntı şeklinde sertleşmeler oluyordu çok sık olunca gittik sancı çıkmıştı 60larda ama kontrol altına alındı çok şükür doğum için doktorumuz 35-37 haftalarda alırız dedi bakalım dururlarsa tabi hayırlısı
Bimucizeee Mirzanin_annesi2018 masallah kilolari cok iyi gebelik sekeri yok demi? Neler yediniz acaba bende 32 olacam yarin