Geçen hafta sağlık ocağında kan verdim troidlerim yükselmiş dedi beni dahileyeye yonlendırdı neyse dahiliyeye gittim sağlık ocagı sonuçlarına pek guvenmıyorım bekledıgı için bozuk çıkabiliyor dedi doktor tekrar kan aldı şimdi e nabızdan sonuçlarıma baktım değerler normal yazıyor basına gelen varmı bu durum hangısıne güvenicez şimdi