Kızlarrrr galiba artık doğurucam 😀
39+5 haftalık hamileyim bugün doktora gittiğimde doktor 2 cm açılmam olduğunu söyledi fakat benim bebenin keyfi yerinde doktorum sancı olmazsa biraz suni sancı veririm eğer gelmezse sezeryana döneriz artık yapacak bir şey yok dedi neler yapmam gerekiyor