Twinmomtobe
[bilinmeyen] ablanız hamile mi bilmiyorum ama ben hamile değilken rahim duvarım çok kalınlaşmıştı çünkü çok düzensiz bir adet döngüm vardı adetle atılamayan rahim duvarı üst üste gele gele kalınlık yapıyor doktorum da küretaj yaptı parça aldı ve patalojiye gönderdi çok şükür temiz çıktı Allah korusun rahim kanseri olduğunda da rahim duvarı kalınlaşıyor çünkü yaptırmakta fayda var.İnşallah bir sorun çıkmaz 🙏🏻Eğer hamileyse rahim duvarı zaten kalınlaşıyor kalınlaşması gerekiyor zaten o durumda neden kürtaj demiş olabilir bilmiyorum